7 Kasım 2012 Çarşamba

AYRILIK

 

Nasıl da başlamışdı aşkımız,
Gizli gizli bakışmalarımız,
Hep yanyana olsak da,
Özlerdik ki,birbirimizi,
Böyle başladı ,
Benim sana aşık olmam,
Galiba sen de aşıkdın bana,
Dolaşırdık, gönlümüzün istediği yerleri,
Ne sevdalıydık o zaman biz.,
Hatırlasana o günleri,
Dediğimiz dedik,
Çaldığımız düdük,
Sabahara kadar el ele gezerdik.
Sandalcı Ahmet 'in teknesiyle denize açılırdık,
Kaçardık insanlardan,
Başbaşa olalım diye.
Heyecan ve büyük aşkla bağlıydık,
İkimiz birbirimize,
Hiç düşünmezdik ayrılığı
Kaderin tuzak kuracağını bilemezdik,
Sandalcı salih bana şöyle bir bakar,
Neden ayrıldık ,hatırlamıyorum,
Deli severken birbirimizi,
Ahmet Amca'yı ziyaret ederim,
Bayram sabahları,
Her gidişimde sorar,
Senin olmayışını,
Anlatamıyorum,
Ona ayrıldığımızı,
Bekliyorum,sahilde seni,
Ve döneceğin günleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder