7 Kasım 2012 Çarşamba

DENİZ KIZI SYRAA


 


Ey gönlümün sultanı,
Ey saba rüzgarının kızı,
Ey yolumu aydınlatan,
Ay ışığı prensesi,
Ey gölümde vefa,
Kalbimde sızlayam sızı,
Denizler kızı SYRAA,
Ben ki aşık olmuşum sana,
İnci gibi gülüşüne vurulmuşum,
Sen benim hayal ettiğim,
Nazlı çiceğimsin,
Bense senin aşkınla deli divane olmuşum,

Ey yeryüzünün en güzel kraliçesi,
Ey gökyüzünün uçan kraliçesi,
Ey denizler kraliçesi SYRAA,
Gel benim sevgilim ol,
Kaçalım sevgisizlikler ülkesinden,
Mutluluk ağacında açan ,hayal çiçeğim ol,
Dost gelişinle gel, güzel gülüşünle doldur dünyamı,
Gel ,tut üşüyen ellerimi,
Uyandır beni uyandır,
Keder ve elemden,
Güneş ol, ay ol doğ kalbime,
Sıcaklığın kuşatsın dünyamı,
Muhtacım o melek yüzüne.

Gelmeyeceksen, gelemiyeceksen,
Açık bırak gönlünün kapısını,
Yükleyip yüreğimi bir martının kanadında,
Sana göndereyim,
Dalga dalga aşsın denizleri
Rüzgarın kucağından al beni,
Göreyim bir kez daha seni.

Dudakların kan kırmızı,
Kanından almış rengi,
Öpsem ne tatlıdır tadı,
Ölümsüz senin adındır,
Ey sonsuzluğun düş prensesi,
Deniz kızı SYRAA sevmeseydim ,
Ne güller gül olurdu,
Ne de bülbüller,
Menekşe almış gözlerinin rengini,
Bulamam dünyada senin dengini,
Seni sevdiğim için denizler mavi,
Ağaçlar yeşil,
Seni sevdiğimden ,
Denizler saçların gibi dalgalı,
Seni sevdiğim için ,
Güller daha bir kırmızı,
Geceler daha bir sıcak.

Milyon kere dilek tuttum yıldızlardan,
Deniz kızı SYRAA sevsin diye,
Umutlarımı sana bağlamışam,
Ağlamasın martılar,
Yanmasın yürekler.

Beni sende bul ,
Çoğalt beni,
Dağlara düşen gölgenle avunayım,
Yada gel hep düşlerime,
Düşlerimde göreyim,
Denizlerde bıraktığım kalbimi,
Kalbinde bileğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder