18 Kasım 2012 Pazar

GÜNAYDIN


Günaydın sevgililerin en güzeli.. günaydın günümün güneşi.. günaydın kalbimi esir alan sevgili.. günaydın düşlerimin kaynağı.. günaydın sevincim ve kaderim.. günaydın herşeyim..
Günaydın Bebegim Bugunde Herzamanki gibi muhtacım sana
Günaydın Bebişkom!…
Hayatıma renk katan , her gece sabahı bana özleten biricik aşkım Günaydın
Her günün Ayrı Bir güzelliği Olsun yanında güne Gülerek Başla Sevgilim, Bugünde Seni Kıskansın herşeyim Günaydın.
Merhaba Hayata Merhaba! Uyandım Aşkımın Adıyla Bu yeni Sabaha, Haydi Sende Kalk birtanem beni yalnız Bırakma Günaydın Aşkım Sanada :p
Güneş kadar Aydınlık, Gözlerin kadar Güzel, Sözlerin gibi Kusursuz bir güne merhaba demek için tam zamanı Günaydın Sevgilim.
Bugünde Gözlerimi Seninle Açtım hayata, Senin Adınla Baktım Evdeki her eşyaya, Adını Anıp Dinlediğim Şarkılarda Hep San varsın bebeğim yaşarcasına Günaydın Birtanem.
Gözlerin, Bugüne öyle bir açki herşey istedipğin gibi gitsin bebeğim Günaydın.
Sabahın Kor Güneşi Vursun Suratına öpsün güneş seni benim yerime usulca, gözlerini açtığında ben olayım gözlerinde ben olayım odanın her yerinde günaydın sevgilim.
Güzelliğin Bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, Seninle Güne Merhaba Dedim Günaydın Sevgilim.
Bir Rüyanın Gerçeğe Dönüştüğü En Tatlı halisin Sevgilim Günaydın.
Şöyle bir bak güneş ne güzel parlıyor,masmavi gökyüzü,kuşlar heyecanla dört bir yana uçuşuyor…..Umutların yüreğinde hep taze kalsın,kuşların heyecanı gibi kalbin pırpır etsin ve bir bebeğin gülümsemesi kadar günün tatlı geçsin…GÜNAYDIN !!!…
GÜNAYDIN sevgimin öbür adı GÜNAYDIN yüregimin mutlu yanı GÜNAYDIN özledigim zamanlardakisıcak soluk VARLIGIM YOKLUGUM UMUDUM Uykusuzluguma eş soluk, şimdi günün aydın olsun. Ve her yeni günün yanında seni benim kadar çoooook sevecek koca bir yüregin olsun…!
Beyaz papatyalar arasında bir gülsün sen.öylesine güzel öylesine canlısın ki;dokunursam yaprakların solar sandım.onun için sana bu kadar yakınken,hep sessiz ve sensiz kaldım….günaydın balpeteğim…
Aşk yüreğin güneşidir.Kimi yürekte her gün doğar,kimi yürekte ebediyen batar.Yüreğime doğan güneşe ortak ettim seni.Sende güneşinden mahrum etme beni…..balım GÜNAYDIN
Geceleri uzaklara çığlık olur sesim,denizden çıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim,bu sabah sırf senin için aralandı gözlerim.ve sen en güzel rüyandan,en mutlu sabahına uyan.Aslında her gece bahçemde oturup;yıldızları izlerken,sabah kalktığımda bir günaydın duymaktı istediğim.şimdi sana duyamadığımı yazıyorum:GÜNAYDIN Dünyanın en güzel gerçeği.GÜNAYDIN
bu sabah senin için aralandı gözlerim…bugün dahada büyük sana özlemim…zaten günden güne artıyor…herşeye değecek mükemmel sewgilim …GÜNAYDIN…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder