14 Kasım 2012 Çarşamba

GÜNAYDIN


Günaydınnnn yeni bir güne
Günaydın tüm sevdaseli ailesine
Günaydın herkese
Günaydın Günaydın...
Mutlu sabahlar
Yüzünüzden gülümseme
Kalbinizden sevgi eksilmesin
Tüm güzellikler sizinle olsun.
 






Sabahın ilk ışıkları yüzünüze vursun,

günün en güzel öten kuşu pencerenize konsun
bu gunün ilk gülümsemesi benden size hediye olsun
gününüz aydın olsun
DOSTLARIM.

 


 Gönlü sevgi dolu dostlara günaydın.
Sevgiye sevgi katmak için yola çıkanlara günaydın.
Gönlü güzellere yüreği kocamanlara günaydın.
Dağa taşa kurda kuşa günaydın.
çaylarrrrrrrrrrrr
şevketten ayyy pardon şirketten çok cadıyım ben yaaaaa.
 Çok uykum var ama yinede kalktım veee herkese taa yürekten bir günaydınn.
 

KIPIR KIPIR BİR GÜNAYDIN.....
İSTANBUL.....ISPARTA..... EDİRNE......İZMİR.......
ANKARA....... MERSİN..... BURSA..............
TRAKYA.............KEŞAN..............
SAMSUN.........BAFRA.........SİVAS.........
URFA.........K..MARAŞ.......KAYSERİ............
ADANA..... KONYA.... GÜZEL VATANIMIN
HERHANGI Bİ GÜZEL SEHRİ.....

DÜNYANIN
HER NERESİNDEYSENENİZ.....GÜNÜNÜZ
AYDIN OLSUN

GÜZEL INSANANLAR....
Sevdigi halde inadına ısrar edenlere günaydın
Sevdigini bile , bile naza çekenlere günaydın
Umudu kırık bekleyen ve sevgi sözcügü arayanlara günaydın
Seviyorum, seviliyorum diyenlere günaydın....
Seviyorum , demeyi alışkanlık yapar sürekli kullanmayalım diyenlerede günaydın..
Seviyorum, sevgiyi verenin sevgisinden sevgilerimle günaydın
Günaydın yeniden dogan güne , sevgiyle açan güle günaydın
Ve günaydın umudu ve hasreti içinde barındıran her bir yüreğe günaydın...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder