10 Kasım 2012 Cumartesi

ZİLLER ÇALACAK

                                                                                    

Zil çalacak,koşun okula çocuklar,
Derslere gireceksiniz birer,birer,
Zil çalacak, ziller çalacak sizin için benim için,
Duyacağım sesinizi ta uzaklardan,

Evlerden, denizlerden,oba ve kırlardan,
Tâ içimden bir çığlık kopacka yanınızda olmak için,
Ama ben, ben artık gelmeyeceğim.

Zil çalacak... bineceksiniz,taşıt vasıtalarına,

Otobüs,gemi, trenler ve göklerde Uçaklara,
Zil çalacak, ziller çalacak sizin için benim için,

İşiteceğim, garlardan,iskele ve limanlardan,
Tâ içimden bir arzu kopacak binmek için,
Ama ben, ben artık gelmeyeceğim.

Sonra bir gün yine çalack ziller,
Ama hiç kimseler duymacak,iştmeyecek,

Ne okullar, ne iskeleler, ne istasyonlar, ne sizler,
Tâ içimden bir hıçkırık kopacak birden,

Ve ben gideceğim ansızın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder