12 Nisan 2012 Perşembe

EN GÜZEL GÜLÜŞÜNLE KUCAKLA BENİ

En güzel gülüşünle, kucakla beni, İşte geldim senin yanına doya doya sarıl bana,
Yorgun ,bitik Yıkık ve dökük, yıkılmış, kahrolmuş ve yokolmuş, İçimde tarif edemediğim bir mahsunluk var,
Anlamaya çalışma beni sen anlayamazsın,
Bir şey sorma,sadece Yaklaş bana, gözlerini gözlerime bırak,
Kaçırma o güzel gözlerini benden,
Bırak dağınık, kalsın saçların toplama, Sonra başını omuzuma yasla,
Dert bende , kahır bende , efkar bende,
Ağır, çaresiz dertlerimle geldim sana düşünmeden,
Birlikte ömür boyu yaşayacağımız karanlık gecelerle, ve yarını olmayan günlerle geldim sana,
Paramparça olan hayallerim ve yokolmuş  umutlarım ,
Ne kalmışsa içimde kırık dökük anılar,
Al onları benden uzaklaşdır,
Yeniden yaşat beni, ayıkla hiç korkmadan,
Arıt ve düzelt yeni başdan,
Yaksana, bütün sönmüş  ışıklarımı,
Zifiri karanlığın koyuluğundan, Masmavi  Göklerinlerin derinliğine uzaklışdır beni,
Üstüme abanmış karanlık gecelerin sabahına ulaşdır beni,
Dinle, sana bir şarkı söyleyeceğim , özlem dolu geleceğimden,
Dinle, bütün çalgıların sesini dinle,
Sen aradığım aşkım, dinlediğim şarkım, benim dokunmaya kıyamadığım tek gülümsün,
Oysa ki bu karamsar oluşuma bakma,
En güzel kavuşmaların olacağı günlerimsin,
Bakma bana öyle yabancıymışım gibi,
Şimdi ben senle dodum ,senle yaşayacağım hayatı yeni başdan,
En mutlu şarkıları sana yazıp,söyleyeceğim sil başdan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder