2 Haziran 2012 Cumartesi

NELER NELER DEMELİ

Seni buldum ,yanımda ben canım birden,
Gönlüme girdin sen bana sormadan,
Böyle girilmez ,ansızın korkarım ben ,
Böyle davetsiz misafir olunmaz danışmadan,
Önceleri sana çok şaşırdım ben,
Sonraları sensiz yapamadım ben,
Sen benim kaderimsin,alnıma yazılan yazımsın.

Ah Ahhhh!Neler açtın dertsiz başıma sen,
Meğer sen kalbimi çalıp kaçtın benden,
Vefasızın biriymiş ,sen inanamadım sana ben,
Neylemeli sana yar?
Daha neler neler söylemeli sana yar?
Neylemeli seni neylemeli?

Ah,ahhh çok  Pişman oluyor insan,
Severken aldatılınca,
Gülerken ağlıyor sevince,
Of  aman of! Sevdi sevecek  derken aşk uğruna,
Sevdikleri gidiveriyor elinden.

Karaları bağlıyor insan,
Severken için için yanıyor insan,
Yemin ettim,söz verdim kendime,
Bir daha sevmeyeceğim hiç kimseyi,
Ağlamayacağım,güleceğim ben yeniden,
Hatıraları unutup yaşayacağım hayatı ben,
Ben yeniden başlayacağım ,güzel günlere.

Ah' sen yok musun sen,neler açtı başıma sen?
Meğer beni seviyorken yalan söyledin sen,
Vefasızın biriymiş aman,sana nasıl kandım ben,
Neylemeli daha ne söylemeli?
Neler neler demeli sana?
Neylemeli yar sana neylemeli?

Ah ahhh çok pişmanım seni secdiğime ben,
Pişmanlık fayda etmiyor,neler demeli sana?
Of aman of!Sevdim seviyorur derken ben,
Bırakıp gittin yabancı diyarlara sen,
Neylemeli daha sana neylemeli yar?
Neler meler demeli?
Neylemeli of sana neylemeli?
Aşkını kalbimden nasıl çıkarıp,
Seni unutmalı yar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder