16 Haziran 2012 Cumartesi

UYAN BABAM

Hadi gel baba,
Çok yalnızım,
Kimsesizim baba,
Sabah uykudan sen,

Uyandır olmaz mı beni,
Bana masallar anlat baba,
Hasret kaldım gül yüzüne,

Gel sarılayım kollarına, 
Sana özlemim bitmiyor,
Gel yalvarırım bana baba.

Hem gezelim,hem konuşalım,
Hadi çabuk gel bana baba.

Hadi gel bize baba,
Hergün traş olurdun,

Ay gibi parlardı yüzün,
Aynanın önünde resmin duruyor,

Ona bakıp kendimi avutuyorum,
Hepsi seni özledi gel baba,
Uzun zaman oldu görüşmeyeli,
Hadi gel hasretin bitsin.

Hadi gel baba bana..
Bak bu gözler seni arıyor,
Güz geldi ,kış geldi,bahar geldi,

Sen gelmedin be baba,
Biz seni çok özledik ya baba,
Özledin sen de bizi gel baba,
Hadi sen gel baba! 



UYAN BABAM UYAN SEN.

Hadi baba eşylarını topla gel,
Uyan bahar yorgunluğundan,
Üzerimizde emeğin çoktur,
Sen dünyanın ve bizim

En yakışıklı babasısın,
Gel bana bize hasret bitsin,
Sıkılırsın yaşadığın yerde,

Evlatlarını ara, sor baba,
Evlatlarını yalnız koyma
SENSİZ NE YAPARIZ GURBET ELDE.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder