10 Haziran 2014 Salı

ÇIKSAN




Kapında aşığındım nice seneler,
Hiç açıp bakmadın sen ,niceler,
Sadece hasretinle avundum ,
Senden bana kalan acılar,
Çok acı çekdi,yoruldu yüreğim..
Tam iyileşdim derken nerden geldin?
Bırakıp gittiğin gönül kapıma...

Geceler sensiz kapkaraydı,
Gündüzler ise aydınlatmadı,
Kaç yıl Geçirdim sensiz,
Aradan kaç yıl bitti saymadım,
Kapıldın,gittin bir hayale sen,
Söylesene buldun mu sevdanı?
Söylesene buldun mu belanı?

Kaç kere ayrıldın,adres vermedin,
Kendimi ben de senle unuttum,
Sen bir kere bile arayıp sormadın,
Ne bilirsin sensiz ne olduğumu,
Hiç başaramadım,sensiz sevmeyi...

Doldurdum,doldurdum boş defterleri,
Belki benim duyarsın sesimi diye,
Diner,geçer birgün gönül yaram iyileşir,
Sana ait yakdım,kalan hatıraları,
Ama aklımdan bir türlü çıkmıyorsun,
Ya dönsen bana ya da kalbimden çıksan,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder