3 Haziran 2014 Salı

YALANLAR



Varamadım, doyamadım aşkıma,
Doyamam,doyamam,kokusuna ,tadına,
Adım adım sevdiğime yol aldım,
O kaçdı ,ben kovaladım ,
Salınarak, gezer,
Beni deli eder,
Ölene dek yakacak beni,
Aman Allah aman,
Ölene dek yakacak beni...

Bu ne kaçış,bu ne gidiş delice,
Nasıl bir sevda nasıl bir aşk ?
Varamadım sonuna,
Gülemedim oyununa,
Aman Allah aman,
Ölene dek yakacak beni,
Gel beni anla beni,
Sar kucakla beni...

Ahh senin için atacak bu yürek ,
Ahh senin için yanacak bu yürek ,
Sende sevsen olmaz mı benle?
Sende yansan olmaz mı benle?
Aklım ermiyor senin sevmelerine,
Naz mı ediyorsun benle?
Gözlerini süzüyor mu ne?
Ahh sonu gelmez yalanlar...

Alışamam,değişemem,ben,
Gelemem oyunlarına ben,
Uzanırım ,erişemem sana,
Tutamam ellerinden ben,
 Deli gönül dayanamaz sensizliğe,
Sevilemez ,ayrılamaz senden,
Aman Allah aman senden,
Ölene dek yakacaksın..

Ahh kimin için yanıyor bu yürek ,
Söyle senin için atıyor bu yürek ,
Sende sevsen olmaz mı benle

Sende yansan olmaz mı benle?
Aklım ermiyor senin sevmelerine,
Naz mı ediyorsun benle?
Gözlerini süzüyor mu ne?
Ahh sonu gelmez yalanlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder