9 Haziran 2014 Pazartesi

UNUTAMIYORUM

Ne haber..
Aaaa nerelerdesin sen,
Hala bana aşık mısın sen?
Bıraktığım gibi misin sen?
Hala bana aşık mısın sen?
Gerçek mi yoksa hayal mi?
Bana hala aşık mısın sen?

Dağ gibi sevdan ,geçit vermez başkasına,
Dimdik hayattasın ve gezersin sen,
Şaka mısın gerçek misin sen,
Dur daha alışamadım yokluğuna...

Tutamaz hiç bir sevda kalbimde yerin,
Uçursun,aşkın rüzgarları serin,
Tersine dönmesin şansın senin,
Hep gülsen güzel gözlerin...

Kızma hayata, bırakma beni,
Sana küsmüşsem ben,
Sormadın ama sen, biliyorsun,
Kalbim senin ...

Ne haber?
Gelmedin , senden nerelerdesin?
Merak ettim,aşkım ben,
Hala bana aşık mısın,yoksa yalan mı?
Endişelendim,sen yanımda olmayınca,
Bu hayat çok zor ,malum sen olmayınca,
Hele yalnızsam,daha bir güçleşiyor,
Düşününce seni unutamıyorum...

 N'aber? ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder