17 Mayıs 2012 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ

Dışarda yağan  sağanak yağmur,
Mevsimlerden sonbahar, 

Ve tek başıma kutluyorum,
Senin doğum gününü,
Masada fazladan bir tabak ,

Belki gelirsin diye,
İçinde pastadan bir dilim var,
Seni bekler,koltuk ve ben, 

Aylardan kasım.

Bir köşede oturmuş,

Seni bekliyorum,
Gönlüm yorgun gözlerim yaşlı, 
Seyrediyorum,gelen geçenleri,
Rengarenk şehir,ışıl ışlı evler, 

Dokunmayın ,bu gece ne olur bana?
Diyorum, bu gece  herkese ben,
Ama gel gör ki duygularım karmakarışık,
Kulaklarım çınlıyor,anan var,
‘'sevgilim'' Diyorum,''Sana nice yıllara...'' 


Bu günler dostlar ''Mahsunum ''
Sevenler yanımda olsun,

Bana ve senin hayaline gülümsesin,
Bir sen eksiksin masamızda neden? 

Hiç hatırlamazsın ''Unutmam ''dediğin günü ,
Ve ben her doğum günü aklımdasın,
Özlüyorum seni bir tanem,
Sabaha kadar bekliyorum bana gelmeni,
Beni kahrediyor senin yokluğun,
Yokluğun da kayboluyorum be güzelim! 


Doğum günün bu gün,
Aylardan aralık,günlerden cuma,
Yıllar sonra sana ağlamak için ben,

 Bugünü bekliyorum,bekleyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder