27 Mayıs 2012 Pazar

SENİ SEVDİĞİMDE

Ben seni sevdim senden habersiz,
Mevsimlerden hazandı,
Yapraklar yeni yeni sararıyordu,
Yeni filizlenen aşkımız gibi.

Yapraklar tek tek dökülecek,
Hayat bize gülümseyecek,
Yazı bırakmışdı geride,
Yeni girmişdi sonbahara.

Yüzünde yazdan kalma o gülüşler,
Gözlerin baharın müjdecisi gibi,
Ben seni sevdiğimde yarim,
Hiç bir şiir ,hiçbir şarkı yoktu dilimde.

Hiç bir aşk böyle büyülememişdi,
Seni seven kalbimi,
İçimde tarif edilemez huzur,
Gönlüm kuşlar kadar özgür.

Sen benden bihaberdin,
Tıpkı sana olan aşkım gibi,
Kaç bahar geçdi,kaç ya geçdi?
Ama sen yoktun yanımda.

Kaç mevsim yitirdim?
Kaç sonbahar geçti hayatımdan?
Bu sevdanın üstünden kaç yıl bitirdim?
Ben ne kışlar gördüm yokluğunda.

Sensiz bir sokağı adımlarken,
Sensizliğime ağlarken,
Kaç gece,kaç gün tükettim,
Şu gönlüme söz geçiremedim.

Ben seni sevdiğimde önceleri,
Mesut ve bahtiyardım,
Ben sensiz gecelerde gökyüzüne bakıp,
Yıldızlardan dilek tuttum.

Şiirlerime seni yazdım sayfalarca.
Uçan kuşlardan haber sordum,
Gönlümde açan sevda çiçeğimdim,
Sen benim tek aşkım,sevdamdın.

Gecelerime ay ,gündüzlerime güneşdin,
Sen benim unutamadığım,tek aşkımdın,
Ey !beni bilmeyen nazlı yarim sen?
Bende ne zaman haberin olacal senin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder