30 Mayıs 2012 Çarşamba

BOŞ SOKAK


Hiç niyetim yoktu,seni hatırlamaya,
Ben mazimi sildim kalbimden,
Eski bir şarkı gibisi benim yüreğimde,
Boş sokakdan geçen bir yolcusun,
Koşma ,benim peşimden,
Bakma ,bana yalancı gözlerinle,
Arama ,sorma beni sen ,
Sana döktüğüm yaşları sildim ben,
Şu boş sokak gibi kalbim.

Na na ni na na na na na
Ellerim bomboş boş sokak gibi,
Gözlerim ,aramaz oldu gidenleri,
Bir bir bu yollarda,harcadım ,
Ben en güzel yıllarımı,
Aradım,seni çok o boş sokaklarda,
Kalbim ağladı,gözlerim yoruldu,
Sana bakmakdan boş sokaklara,
Ben beklerken sen ,zalim,
Başka kollarda buldun teselli,
Kapattım gönül penceremi,
Yalancı yarlara karşı,
Na na ni na na na na na.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Artık o kalbimde çalıyordu,
O eski hislerim tekrar coştu…
Fakat ne yazık ki sokak boştu.
Lalalalaa lalalallaaal laaaalalalal
Fakat ne yazık ki sokak boştuuuuuuu…
Lalallalaaa lalalalalalalal lalalaaallalaalalaalal…….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder