9 Ağustos 2012 Perşembe

BİR HATA

Veda etmeden sana yar,
Doldu yaşlar gözlerime yar,
Yalan dolu yıllar geçdi bilmeden,
Hala seviyorum seni neden?

Unutmak kolay değil tabi ki unutamam,
Nefret etsem sana beddua edemem,
Ama gene de zor seni affedemem,
Yakışmıyor bana kötü dua etmek,

İnsan alışıyor sevmeden yaşamaya,
Zamanla korktuğu sevgisizliğe,
Hiç düşünmeden kabulleniyor,
Bende öyle yaptım başladım yaşamaya.

Seninle olamazdık biliyorsun,
Ayrılmak en güzel şeydi ,
Yalnız Kalsam da bir başıma,
 Yeterim ben bu dünyaya.

Ya sen sevmeyi bilmeyen kalpsiz,
Neden sevildikçe kahrettin beni,
Oysa pişmanlığın artık faydasız,
Kal bizsiz öğren hayatı ve dünyayı.

Bilsen neler neler aldın benden,
Bir hataydın sen benim için,
Belkide yaşanmaması gereken,
En büyük hatamdın sen benim.

Silinecek zamanla her şey günün gönlümde,
Acılar dinecek, belki izi kalacak derinde,
Ama sen benim için yasak bir sevdaydın,
Elinden kurtulamadığım ,çılgınca.

Aşık olursam.ben yine yeniden,
Duygularıma kapılmamayı öğrendim,
Dönerim yol yakınken sevdiklerime,
Ya sen sevmeyi bilmeyip daldan dala konan,
Neden sevip bağlanamıyorsun kimseye?

Oysa pişman olup dönersen,
Bilsen neler neler olurdu kimbilir?
Bir hataydı aşkımız bizim,
Hep kendimize zararı neden?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder