17 Nisan 2013 Çarşamba

ANLATSANA BANA

Adını,duydum sokakda,
Sen değildin tabi ki o kişi ,
Kim olursa olsun kızdım,ben  ona,
Ne hakkı vardı seni hatırlatmaya yani?

Şimdi dilimde,sen  düşüncelerim de sen,
Ama ben istemiyorum seni yeniden,
Ben nefreti de istememiştim, niye?
´Sen´ diye kazınmasın beynime !

Hatırlıyorum da ben seni deli gibi sevmişim,
Anlamıyorum neden ayrıldık böyle ?
O başımı bükmeye,o yüreğimi ağlatmaya,
Anlamıyorum ne hakkın vardı beni üzmeye?


Bugün keşke sokakda gezmeseydim ,
Adını anmayıp , nefret etmeseydim,
Sanki senin için rahat mı orda , başın göğe erdi mi?
Sevdiklerinle  mutlu musun , huzurlu musun?
Yoksa yine bomboş nu yüreğin ?

Benim ki de laf mı şimdi ,sana,
Senin ; adın nefret , benim ki sevda,
Sevgiye, aşka ve nefrete ,susamış yürek,
Nasıl unutayım seni anlatsana bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder