17 Nisan 2013 Çarşamba

SENİN YOLUNA

Ben ,seni,Soğuk iklimlerin acımasız ayazında seviyorum,
Titreyen yüreğimi aşkınla ısıtıyorum,
Yağmurlu gecelerin en ıslak zamanlarında özlüyorum,
Sevda yağmurunla ıslanıyorum,
Sensiz her anım çaresiz inan,
Her öksüz gibi ağlayışlarımla avunuyorum,
Öyle çok seviyorum ki seni ben,
Öyle bir acı veriyor ki ayrılığın,
Sensizliğin her demi vuruyor beni,
Öyle yakıyor ki bu ayrılık hasreti,
Yüreğimi dağlıyor aman...

Böyle bile mutlu etmeye çalışıyorum ,
Ben kendimi ,
Üşürken bile en soğuk gecelerin ayazında,
Aşkına sarılıp ısnmaya çalışıyorum,
Seni sevmek öyle vazgeçilmezim ki ben de,
Öylesine yer etmişsin ki yüreğimde;
Sensizken ,içtiğim bir damla suda boğuluyorum.
Sensiz yene her lokma düğüm düğüm düğümleniyor,
Yutamıyorum, boğazımda kalıyor...

Sensiz her nefes yaşam değil inan bana,
Sanki ölüm habercisi,
Razıyım senden gelen ne olursa,
İsterse ölüm gelsin yoluma,
Razıyım senle sonlansın hayatım,
Ben senin aşkınla yaşıyorum,
Sensiz dünya haram olmuş bana,
''Ölde'' De bana  hiç düşünmeden hazırım,
Senin yoluna baş koymaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder