15 Ocak 2013 Salı

AH NEYDİ O GÜNLER


Hani ,sevdiğim
Ya sen benimdin sonsuza değin? 
Niye döndün sözünden yemininden ?


Lütfen dinle beni,
Bak gör akıyor nasıl gözümden yaşlar,
Gözyaşlarımı silsen olmaz mı?



İnanma sen bana ve sözlerime,
Ah!...Başkalarına inan,güven ve sev!...
Sana  verdiğim sözden döner miyim ben hiç?



Dönmüşsen şayet sözümden,
Yeminimden
Kimse kurtarmasın  beni ölümden.





Hadi şimdi,
Koşup  gelsen kollarıma, 
Affederim senin tüm yalanlarını.


Eski günlerin hatırına,
Gelecek güzel günlerin yadına,

Barışalım senle ayrılmayalım.


Sonra da el ele,
Diz dize ve gözlerimiz baksın birbirine,
Mutluluk neşe ile dolsun yuvamız.


Sen ve ben,
Aşkımız için kenetlenelim birbirimize.
Anlatalım aşkı bilmeyenlere.


Anlasınlar,
Aşkı ve sevdayı bilmeyenler,
Öğrensinler aşkı ve sevdayı.
 


Senden ayrılırsam,
Alamaz senin yerini hiç kimse,
Unutma,ben sensiz yaşayamam.




Sensiz nefes alamam,
Gündüzlerim geceye döner,
Bırakma beni ölümün ellerine...











 


Hayır
dersen benim çok uzaklarda olacağımı.




Aşk
cahili olana , aşkı anlatmak niye ki,



Seni
ölesiye sevdiğimi dünya alem bilmeli,



Anlamalı
her biri ve büyük aşk bu demeli,



Sensiz
geçen hayatın hiç bir tadı olmaz ki





Bunu
anlayamayanın , bilmem akibeti ne olur?



Bilmeyip
öğrenenin de Allah yanında olur.






(Yalnız
duyan yaşar) sözü: derler ki doğrudur.

(Yalnız
duyan çeker) derim en doğru söz budur.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder