25 Ocak 2012 Çarşamba

[♥]BEN[♥]SENİ[♥]

[♥] Ben [♥] Seni [♥] Özlemeyi [♥] Sevdim [♥]Canım[♥]
[♥] Hasretinle [♥] Yansada  [♥] Yüreğim
 [♥]Senin [♥]için[♥]Hasretinle[♥]Yandım[♥]
[♥] Hayalinle [♥] Sokak [♥] Sokak [♥] Gezsemde [♥]
[♥] Hasretinle[♥]Yaşamayı[♥]Sevdim [♥]
[♥] Kar [♥] Taneleri [♥] Altinda [♥] Buz [♥] Kessede [♥] Yüreğim [♥]
[♥] Seni [♥] Düşünerek [♥] Sabahlamayi [♥] Sevdim [♥]
[♥] Uzun[♥] Uzun [♥] Ve [♥] Acımasız [♥] Olsada [♥] Gecelerim [♥]
[♥]Gecelerde [♥]kokunu[♥]Özlemeyi[♥]Sevdim[♥]
[♥]Senin[♥]Uğruna [♥]Şarkılar [♥]Yazmayı [♥]Sevdim[♥]
 [♥] Senin [♥] Resmine  [♥] Sarılıp [♥] Uyumayı [♥]Sevdim[♥]
[♥] Yarali [♥] Ve [♥] Üzgün [♥] Olsada [♥] Yüreğim [♥]
[♥] Yüregimde [♥] Gizlediğim [♥] Seni [♥] Sevdim [♥]

[♥]Anlasana[♥]Canım [♥]Ben[♥]seni[♥]Tüm[♥]Kalbimle[♥]Sevmişim[♥]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder