23 Ocak 2012 Pazartesi

BU DÜNYADA


Konuşmaktan çok Susmayı öğrendim ,
Bu dünya da,
Alçak gönüllü olmanın erdem olduğunu öğrendim,
Herşeyi ben  bilirim deyip  hiç birşey bilmiyenlerin yaşadığını öğrendim,
 Gerçekleri  bilen insanaların  az konuştuğunu gördüm,
Her yaşananın insana tecrübe kazandırduğını öğrendim,
Sana değer vermeyenlere değer verirsen ruhunun zarar göreceğini anladım,
 Başkaları için değil önce kendim için yaşamam gerektiğini öğrendim,
Bir parçanın bütünü olduğu gibi bir bütünün de parçaları olduğunu öğrendim,
Kendilerine yetemeyenlerin diğer insanları yetmeye çalışmalarına anlam veremedim,
Onların sadece kendilerini kandırdıklarını anladım,
Yalanın ergeç ortaya çıkacağını ve yalancıların yalnız kaldığını öğrendim,
Herşeye maydanoz olmaktansa uzakdan seyretmeyi öğrendim,
  Beni haketmeyenleri hayatıma sokmamayı öğrendim,
Gerekirse onlara  HOŞÇAKAL demeyi öğrendim,
Bu hayat denilen yolda kimseye boyun eğmeden ve başımı dik tutarak yaşamayı öğrendim!
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder