21 Ocak 2012 Cumartesi

GÜLÜME

Kavuşmanın özlemiyle hayallerim üşüyor,ben üşüyorum. Gözlerime ağır geliyor, Kirpiklerimin ucunda sana kavuşamamamın hayali.Yarım kalan özlemlerim, yarım kalan aşkımYanağımdan süzülen,gözyaşlarım, Çok üşüyorum hayallerin beni üşütüyor. Sevdiğim, canım,kanım,bir tanem.Ben seni öyle sevmişim ki,beni bıraktığında  Kış mevsimiydi.Gönlüm hala kış. Senle yaşadım, Adını kalbime kazıdım. Kalbimi kalbime verdim ben. Seni  benden alıp götüren ,uzaklaştıran  neydi ikimizi? Dünümü yaşatan,bugünümü unutturan neydi ? Yarınım,geleceğim,  mutluluğa giden yolar hep sana çıkıyor.  Yüreğime güller deren, Cemaline kurban olduğum,gülüm,gecem,gündüzüm,herşeyde sen varsın.
    Ben seni öyle sevmişim ki, unutmamak üzere adını kalbime yazmışım.Öfkem,kızgınlığım, nazım,aşkımsın.Sevginle var oldum.seninle ölmek isterim.
Ben sensiz yapamıyorum gülüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder