20 Ocak 2012 Cuma

UNUTAMADIĞIN

Biliyorum okucaksın sen  bu satırlarımı,
Bu şehrin bir ucundan bir ucuna ulaşacak satırlarım,
Nefes aldığın kadar yaşayacaksın,
Biliyorum.
Köşe başlarında sendebenle karılaşmaktan korkuyorsun,
Yüreğin  çarpıyor büyük heyecanla,,
Sende karşılaşmalardan ürküyorsun benim gibi.
Bana bakmaya yüzün yok,
Konuşmaya korkuyorsun kırılmış kalbi diye,
Astarsın gezersin yarı ölü bedenin,
Kimbilir kaçıncı bedende can çekişiyorsun,
Ben yaşadığım müddetçe sen öleceksin,
Yüreğin sevgiden yoksun,
Kaç yürek yaktın ?
Bilmiyorsun.
 Ben nefes aldıkça sen öleceksin hergün,
Beni düşünmekden,
Vicdanın kaçmış senden,
Kaybolmuş karanlık gecelerde,
Adımı unutmayacak gözlerin,
Dizlerini dövecek ,
Beni tutmayan ellerin,
Buz tutmuş bedenin,
Isıtmayacak seni alevler,
Çatlayacak bensiz dudakların,
Tükenmiş ,yitmiş yılların,
Aklına ben geleceğim ,
Ağlayacaksın,
Başka tenler değecek tenine,
Başkası koklaycak saçlarını,
Utanacaksın kendinden,
Yanacak,tutuşacak ,
Kor olacak Kalbin,
Yastığa başına koyduğunda ben geleceğim,
Aklına .
Eski günler geçit resmi yapacak ,
Gözbebeklerinde,
Koynuna takdığım o kolye yakacak,
Tüm bedenini,
Güleceksin ,
Belki sahte bir gülüşle,
Acıyla yoğrulacak mutluluk,
Adımı duyacaksın,
Kaçacaksın oradan,
Gülen bir çift gözde göreceksin ,
Benim hayalimi,
Biliyorum,
Kendine itiraf etmesende,
Beni özleyeceksin,
Acıyla yansa yüreğin,
Hatalı benim diyeceksin,
''Ben yıktım bu sevdayı ''diyeceksin.
''Ellerimle yıktım,
Koparıp attım beni seven birisini,
Aklının bir köşesinde ,
Her zaman ben olacağım,
Unutamadığın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder