25 Ocak 2012 Çarşamba

HOŞÇAKAL

Neler söylemek istedim bırakıpda  giderken beni,
 Boğazıma bir yumruk saplandı,
Nefes ble almakda zorlandım,
Birşeyler anlatmak istedim nutkum tutuldu,
Gözlerime yaşlar doldu,
Yalvardım,yakardım,
Ama sen duymadın beni,
Yada duymak istemedin,
Bağrışıma herkes koşdu,
Bir sen dönüp bakmadın,
Arkandan sana koşmak istedim,
Ayağım kötezledi,
Düşdüm...
 Oysa senin  gitmemen için neler yapacakdım,
AMA OLMADI,
Sen beni ve aşkımızı bir kalemde silmişdin,
Gözümden  senin için akan yaşlara da  acımadın...
Acımasızca çekip gittin,
Kulağımda uğulduyor,
 HOŞÇA KAL değişin,
 Sen gittikden ben de bittim,
Alır mıyım hayatın tadını?
Perdeyi açsamda  içeri giren güneş,
Soğuk olan yüreğimi ısıtır mı sanırsın,
Seni gören gözler Görür mü  sanısın  açan çiceği?
Bakar mıyım sensiz  güneşin batışına?
Dilek tutar mıyım  yıldızlardan ikimize?
Koklar mıyım sen yoksan yanımda yağmurun kokusunu?
Sever miyim sensiz baharları?
 Hoşca kal değişin,
Hala aklımda dururken
 Ben syaşar mıyım sensiz sen yoksan yanı başımda?
Bende sana söylüyorum bak!
  HOŞÇA KAL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder