24 Ocak 2012 Salı

SEN VE BEN

‎_______________SEN VE BEN_______
__Sen: Sevgisimi  yüreğimde taşımaya korktuğumsun,
____Sen: Gül goncasısın, her gün koklamaya doyamadığım,
______Sen: Yüreğimde yanan volkansın,
__________Sen: Yüzüne bakmaya kıyamadığımsın,
... _____________Ben: Tüm  sevgimi sana vereceğim,
______Ben: Senin yollarına gülleri sereceğim,
________Ben: Senin yüzünü bir gün bile göremezsem ,
___________Ben: Senin için mecnuna döneceğim,
______________Sen: Karlı dağlarda açan nadide çiçeğimsin,
_______________________Sen:  Yakalayamadığım uçan  kelebeğimsin,
__________________________Sen: Eşi bulunmaz sevdiğimsin,,
________________________Ben: Olsam senin için bir yar,
____________________Sen: Beni kalbine alır mısın?
_________________Sen:  Bana orada yer açar mısın?
______________Sen: SONSUZA KADAR BENİM OLUR MUSUN?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder