26 Ocak 2012 Perşembe

GELSEN SEN BANA YAR

<>

Ben bu sokakları seni görmek için  çok arşınladım,
Her kaldırımında durup gelmeni bekledim,
Yıllarımı verdim gelmen için bana ,
Ama nafile sen gelmedin bana,
Az mı ağlamadım dut dalı altında,
Sen benim gözyaşlarımı silmedin,

Kimselere anlamadı halimden,
Kimse sormadı ne var  derdin ?
Her köşe başında sabahladım ben,
Her köşe başında saklı  göz yaşım ,
Her taş da adın yazılı, sen görmedin,
Sen benim derdime derman olmadın.

Aylar yıllar  geldi geçti  sen buradan gideli,
Unuturdum seni ah o gözlerin olmasaydı!
Unuturdum seni ah o dillerin olmasydı!
Unuturdum seni bende aşkın olmasydı,
Unuturdum seni ah o siyah saçların olmasaydı!

Yine yanıyorum aşkınla ben,
Bir bak gör artık sende beni,
Aşkın olmuş bende kara sevda,
At diyorum kalbime atmıyor seni,
Bırak o vefasızı diyorum bırakmıyor,
Gel sen bana sen yar bitsin bu azap.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder