21 Ocak 2012 Cumartesi

GİDECEĞİM

Canımın yandığını hissediyorum,
Canım çok yanıyor,
Yüreğim ağlıyor AĞLIYOR,
Acılarım hiç dinmiyor,
Tarifsiz acıların içindeyim,
Boğuluyorum,
Nereye  baksam,
Kiminle  konuşsam,
BİLMİYORUM...
Heryerde ,her şeyde seni görüyorum,
Kulaklarımda uğuldayan sesin,
Sanki hep yanımdasın,
Benimle berabersin,
Unutmak istiyorum,
Unutamıyorum seni,
Üzerime gelme,
Unutmam gerek seni,
Gönlüm unut artık onu,
Üzerime gelmeyin acılar,
Rahat bırakın beni,
Ayrılık rüzgarı esdi,
Seni benden aldı,
Kaldım tek başım,
Gurbet ellerde,
Halimi soranım yok,
Derdime derman olacak yok
Hâlimi anlayacak kimsem yok,
Yokluğun başa belaymış,
Şimdi anlıyorum,
Ayrılık ölümden acı geliyor,
Allah kimseleri ayırmasın,
Dertlerimle dertleştik,
''Anla o yok gelmeyecek ''dedi,
''Bak sen başının çaresine''
''Dünya da tek o yok,
Unut onu sen''
''beraberce gidelim buralardan biz''
''Belki unutursun onu sen''
''Gidiyorum sevgili,
Dönmemek üzere buralardan,
Al aşkın sevdan senin olsun''
Ağlamayacağım söz verdim kendime,
Yalnız bana kalbimi ver,
Onu senden istiyorum,
Alma onu benden yaşayamam ,
Bensiz onu bana ver,
Avuçlarında kalmasın ,
Kalbim onu bana ver,
Ardıma falan bakmadan,
Gideceğim bu ilden ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder