20 Şubat 2012 Pazartesi

ANNE

Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar beni güçlü biliyor
Onlar beni en zor günümde bile ayakta biliyor
Ben aslında gülerek geçirdiğim her günün akşamı evde ağlarken
Onlar benim içimin sızladığını yüreğimin yandığını bilmiyor ...
Ağladığımı kimseye söyleme anne
Onlar beni kral belliyor
Onlar ben kızdımmı dünyayı yakacak insan biliyor. . .
Ben aslında onun gözlerine bakmaya bile kıyamasken
Onlar benim bir erkek uğruna üzüleceğimi bile tahmin etmiyor...
Ağladığımı kimseye söyleme anne..
Onlar beni ağlamaz biliyor..
Onlar beni üzüldüm mü bulunuğum şehri bulutlar kaplar biliyor..
Ben aslında odama kapanıp sitem duygusuyla bir köşeye sinerken,
Onlar beni hiçbirseyin sarsacağını akıllarının ucundan bile geçirmiyor....
Ağladığımı kimseye söyleme anne...
Onlar bunu hiç bilmiyor...
Onlar için ben en sağlam köprülerden bile daha sıkı bağlıyımdır hayata...
Ben aslında ölümle yaşam arasındaki ince çizgide bi o yana bi bu yana giderken,
Onlar benim için hayatın büyük bir hayal kırıklığı olduğunu bilmiyorlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder