15 Şubat 2012 Çarşamba

SEVDA

Canım ,bedenim senin dedim,
Sen beni anlamadın sevemedin,
Zamana beni seversin sandım,

Bıkmadan yolunu gözledim.

Hiç umudumu kaybetmedim,
Bir gün gelecek  diye bekledim,
Söyle  sevdiğim ne istedin benden?
Beni gözü yaşlı bırakıp gittin.

Senin yoluna aşk sarhoşuyum,

Kaldı sende yüreğim,
Hayalinle kendimi avuttum,
Atamazsın beni sen kalbinden.

Ayrılamaya dayanamam ben,

Kimselere bırakmam seni ben,
Bu can ,bu yürek sensiz olmaz gülüm,
Gidemezsin sen benim gönlümden.

Allah'ın verdiği sevdaydı benim ki,
Sahip olmak kolay değil sevgiye,
Yakar insanı sevda ateşi ,
Yanar bağrında bir ateş.

Bana güç ver Allah'ım,

Aşkıma ,sevdama kavuşayım,
Oda beni sevsin,yalvarırım,
Bu acı o zaman biter yüreğimde,
Yokluğun ölümden beter inan,

Ya Rabb'i onun yüzünü göreyim,
İstersen ondan sonra al canımı,
Ölüm bana bir kurtuluş olur ,
Onun kollarında son bulur hayatım.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder