17 Şubat 2012 Cuma

SANA SÖYLÜYORUM

  İkiLem Yapma Bana ,
  Yapma Bana Bunu Bana;

Tek Seçim Hakkın Var Senin Benim Yanımda,
 Sevsen De Sevmesen De Sana Sesleniyorum,Sana Söylüyorum,
  MutLuLuk İstiyorum Sadece Ben Bu Hayattan;

Tek Tercihin Var Senin Unutma Sakın,
Ya BenimLe KaL Ya Da  Bir Daha Hayatıma Girmemek İçin Çek Git.
Bir Daha Hayatıma GeLmemek Üzere YoL AL Zamanda!

 Hayatı Zindan Etme İkimize ,
Ya Hayatın Benele Devam Et,
Ya Da Hayatımdan,Yüreğimden çık git.
 Yüreğim Daha Fazla Üzülmesin ,Yanmasın,
KaLacaksan Da Şartım Var Sana,
Üzmeyeceksin, Beni Ve Kalbimi,

Üzeceksen De İstemem Durma Hayatımda!
  Söyledim Ya Sana Tek  Hakkın Var Diye;
Gidiyorsan Da  Arkana Bakma Ve Bir Daha Dönmemek Üzere Git Ve Çık Hayatımdan,

 KaLacaksan Da KaLbimi Kırma Ve Üzme Bir Daha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder