26 Şubat 2012 Pazar

SEN

Bir sazın teli gibi, çınlıyorsun hergece kulaklarım da sen,
Seni dinlemek, keyif veriyor bana , bir söz bir de sen,
Seni, severken bir hoş oluyor içim , seni dinlemek beni mutlu ediyor,,
Seni yaşamakmış sevgi, sevgi seninle olabilmekmiş ve sana ''Seni seviyorum  sevgilim''demekmiş,
Sevgin damla damla çoğalsın kalbim de, yüreklere sığmasın senin sevgin sevdan,
Hiç kimse, görmesin ve duymasın böyle bir sevgi,
Ve kimseler yaşamasın ikimiz gibi,
Sen, çöl ol bedenim de,susuz kalayım, kurumuş dudakları mı, göz yaşın ıslatsın,
Sevgiyi, bir kelebekten öğrendim, aşkı sende tattım,mutlu olmayı ise gülüşünde buldum,
Ben senden cok şey öğrendim, sen öğrendin mi,tattın mı aşkı, sevdayı mutluluğu?
Bir zamanlar, sevgiyi, bulut sanırdım, günes acınca, kaybolup  giderdi,
Bir zamanlar, aşkı, hırçın dalgalar sanırdım, acısını taşlardan çıkaran,
Ben seni tanımadan önce, ne sevgiyi, ne aşkı tatdım, sen banaverdin tüm bunları,
Dilimde mutluluk oldun,gönlümde sevdam oldun,
Yanımda iken, sözüm oldun,uzamda iken hasretim oldun,
Gözümde akan yaşım oldun,yüzümde gülen gülüşüm oldun,
Güldüğümde ise, mutluluk sebebim oldun,
Sen benim canım, oldun canımın yarısı oldun,
Ve herşyim sensin benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder