20 Şubat 2012 Pazartesi

YÜREĞİM

Yarım kalan bir "SEVDA" mıydı bizim aşkımız,
Alevleri yakan bağrımızı delen,
Ah senin için yandı ,tutuşde bu  "YÜREK"
Var dediğin sevdan  da herşeyin gibi "HAYAL"miydi?
Herşey "DÜŞ"müydü ''RÜYA'' mıydı...?
Sevip  sevibde  mutlu olmağı beklerken ayrılmak  ''YÜREĞİM'' e reva mıydı?
Neden  çok gördün seni seven yüreğimi?
Olanlar oldu yaralı ,zavallı "YÜREĞİM" e ,
Sen pnu benden çaldın acımadan,
Hiç akıllanmadı,aşka sevgiye doymadı yanık ''YÜREĞİM'',
Bırak bir "HAYALİN PEŞİNDEN KOŞMAYI"
Koşmakdan yorulmadın mı?
Dur artık koşma seni sevmeyenin peşinden,
Peşinde koşup durma biraz yorul sende artık,
Biraz uslan,akıllan deli virane ''GÖNLÜM''
Sana söyledim söz dinletemedim,
Biliyorum söz dinlemezsin sen ''YÜREĞİM'',
 "YÜREĞİME" söylemesi kolay olmuyor,bu sevda ateşi yaktı beni kül eyledi,
Ama biliyor musun bu sevda "DÜŞTE OLSA; HAYAL OLSA"yinede yaşamaya değer,
Seni sevmeye değer ,sana aşık olmaya değer,
''SUS'' diyorum ''YÜREĞİM'' sana,
Seni seven yüreğim ağla ağla onun ''YOKLUĞUNA. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder