17 Şubat 2012 Cuma

SENİ SENDEN İSTİYOR VE BEKLİYOR BU YÜREK




Seni senden istiyor bu yaralı yürek
Ne yalancı sevgilere kandı bu yürek,
Geçmişe bir sünger çektim ,ben

Yeniden sevip seveceğim,diye,
Ansızın sen çıktın karşıma sev diye.

Tertemiz duygulara sana geldim ben,
Masum ve savunmasız bebek gibi,
Senin yanıda buldum aşkı,sevdayı,
Unuttum tüm kötü günleri.

Seni senden istiyor ve seviyorum,
Bir ömür boyu senle yaşamak istiyorum,
Her daim yanında olmak geçiyor aklımdan,
Sen benim tek gerçeğim .meleğimsin.

Seni senden istiyor ve sevmeni bekliyorum,
Üzüntülerimi.derlerimi attım bir tarafa,
Sen geldin ya bitti aclarım kederlerim,
 Sen geldin mutlulukla bakıyorum yarınlara.

Seni senden istiyor ve bekliyorum kalbinle,
Ağlayan gözlerimi siler misin sen sevginle,
Kanayan yüreğime merhem olur musun sen,
Üşüyen ellerimi tutar mısın ellerinle.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder