15 Şubat 2012 Çarşamba

BENİ

Sen bana alışma yada alışmaya çalışma,
Benim kararsızım belli olmaz bana,
Çeker giderim sakın sen üzülme,
Bir gelir bir kaybolurum,bekleme,
Dokunma bana, bittim tükendim bahtsızlığıma,
Canımı yakma, kapanmayan yarama dokunma,
Sevme beni en derin sevgilerle,
Ateş de yanmışım ,ben yanma sende,
İsteme beni, yasaklarla doluyum,
Sarmış ben bitmeyen engeller,
Çözmeye çalışma sakın beni,
Düğüm düğüm bağlanmışım çözemezsin,
Sen de dolaşır kaybolursun,
Anlamaya çalışma  beni,
Ben bile kaybolmuşum kendi dünyamda,
Kendimi bildim bileli, ben böyleyim,
Aşk ,sevgi isteme benden ,
Bağrımda kapanmayan aşk yarma var,
Ben aşkın tufanında yıllardır yorgunum,
Küsmüşüm ben aşka ,sevdaya,
İnanmıyorum ben yalan sevdalara,
Güvenin tamsa aşka ve sevdaya,
Önce kendin inan sonra beni ,
Öyle bir aşk yaşatırım ki sana,
Sen bile şaşar kalırsın,
Vazgeçemezsin  benden ve sevdamızdan,
Tutkun olurum,bağlanırım sana,
Onarabilirsen kırık ve dökük kalbimi,
O zaman bn de sana aşık olurum,
Tüm kalbimle kalbine akarım,
Tutkularım ve sevdamla doğarım,
Hala minik ve usanmaz çocuğum,
Büyüt büyüte bilirsen beni.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder