18 Şubat 2012 Cumartesi

SEN VE BEN

Yorulmuşum, bıkmışım yaşadığım candan ve hayattan,
Sende yoksun benim şu an yanımda,sende bıktınmı  bu bahtsız sevdadan?
Seni de mi  yordu ulaşılamz sevgi?
Biliyorum git diyemiyorsun acıyor musun seviyor musun belli değil.
Oysa ne  hayaller kurmuştuk biz ikimiz,
Hiç sensiz olmamışdım ben,
Her yokluğun kurşun gibi saplanmışdı kalbime,
Neden ben sensiz yapamıyorum...

Uzaktı bana bakışların nedense,
Uzakalrdaydın benle değil başka yerlerde,
Mesafeler koymuştun ikimizin arasına,
Ne oldu neden böyle olduk biz?
Çok severken birbirimizi,
Olsun ben buna da katlanırım,
Sensizliğe alışırım,
Hiç üzülme sen sevdiğim,
Bilemedim bilemedim ben senin kıymetini,
Senide sürükledim yıkılmış hayallerime,
Anlamadan seni ben .

Olması gereken  ayrılıksa ayrılalım,
Ne sen üzül ne de ben,
Alışırım ben senin yokluğuna,
Beni düşünme sen ,ağlama,
Sen benim canımdın candan öte,
Ölesiye sevdim ben seni bile bile,
Bana candın ama artık canımdan vaz geçtim ben,
Üzdüğüm ,kırdığımiçin affet beni,
Sana olan zaafımı ,sevgimi görmedin,
Anladım aşk tek taraflı olmuyormuş,
Seni ben affetim,
Sende affet , bağışla beni,
Seni özgür bırakdım,
İstediğini yapmakda özgürsün,
Sana kıyamam ,biliyorsun sen.

Unutma ki seven yürek sevgisini sevdiği yanında olmasa da  taşır,
Sevdiğini gönlünde yaşatır ,
Bu can bize emanet,
Bir gün gelip toprak olacak,
Yüreğin toprakda yüreğime karışacak.
Yollar gibi birgün sevdalar da biter,tükenir,
Yollar biter, sona yaklaşırız,
Ecel gelir kapımızı çalar,
O zaman gitme zamanımız gelmiştir ,
Bu yalan dünyadan.
Senide alır götürür ,beni de,
Arkada yaşanan hatıralar kalır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder