23 Şubat 2012 Perşembe

HOŞÇAKAL


Sen gitmeden sana yazıyorum bu mektubu,
Haberin yok ama elbet olacak bir gün,
Elbet birgün gideceksin beni bırakıp
Arkana bile bakmadan.
Anlamıyorum sanma seni,
Gözlerin sanki başkasını arar gibi bakıyor,
Ellerin bir başkasını arar gibi duruyor, 
Bir başkasına ait gibisin şu günlerde
Gidecek gibi korkak ve ürkek duruşların,
Artık yalancı gülüşler var yüzünde,
Yalandan sevdiğin belli oluyor gözlerinde,
Sözlerin bile yapmacık şu günlerde,
Kafan karışık biliyor ve anlıyorum,
Beni bırakıp gitmek zor gelecek sana,
Ama git kapı açık ,
Yeter ki sen mutlu ol,
Ama sevgimin ağırlığını taşıyamayacaksan eğer,
Bir zamanlar benden vazeçemeyen sen,
Şimdi beni başından atma çabasındasın,
Hayırdır sevgili gönlüne başkası mı girdi?
Yüzüne söylesem yine beni yalancı çıkaracaksın,
Gerçek seven bilir,
Sevdiği adamın başkasını sevmeye başladığını,
Bana yabancı gelmiyor bu duygular,
Bunlara alışğım ben  bilirsin,
Daha öncede yaşadım,
İhanet denen canavarı,
Aslında beni sevdiğini biliyorum,
Aklın başka kalbin başka söylüyor,
Beni severken terketmek,
Bile bile kaybediyorum ben seni,
Ne yapsam.ne etsem durduramam seni,
Beni bırakıp  gidicisin sen de  onlar gibi,
Şaşıracaksın bu mektubu aldığında,
Nasıl diyeceksin nasıl anladı
Sen onu bunu bırakta sevgili
Benden başkasına bakıyorsa gözlerin
Belki üzüleceksin benim halime,
Sana ben kal demek gelmiyor içimden,
Peki ne diyeyim ben sana yar?

Hak etmedim ben bu yaşadıklarımı,
Hiç bir yalan uzun süre dayanmaz,
Birgün çıkar gerçekler,
Değerliydin sen benim için,
Umudumu kırdın ,yine kanan benim,
Benden iyi biliyorsun bunları yaşadığımı,
Şimdi sen gitme sevgilim,
Ben gideceğim bu evden ve ilden,
Neden deme sakın  bana  sen,
Senin yapamadığını ben yapıyorum,
İşte bu yaptığımla seni ben terkediyorum,
İsyan sanma sakın bu davranışımı sana,
Beddua da etmiyorum sana ,
Bu benim kaderim aldatılmak,
Hep nedense ihanete uğramak,
Her zaman ki gibi seviyorum seni,
Seni senden çok seviyorum,
Aşk iki kişiliktir,bilirsin,
Üçüncü kişiye yer yoktur kalbimde,
Gururum yetmez seni başkalarıyla paylaşmaya,
Ben O kadar düşmedim daha,
Bu kadar yalan mıydı yaşadıklarımız?
Şimdi anlıyorum  ben onları,
Sevgiye,aşka  lanet edenleri,
Sanırım artık bende onlara katıldım,
Gidiyorum sevgilim gidiyorum ben,
Gözün aydın, olsun senin de,
Sen başkalarıyla yaşarke bir yerlerde,
Bende burda tek başıma yaşamaya çalışacağım,
Hadi sevgili gözün aydın olsun,senin,
Hakkım helal olsun sana,
Sevgimde feda olsun sana,
Ben gidiyorum ''Hoşçakal''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder