19 Şubat 2012 Pazar

SANA

(¯♥♥♥'¯)-KALBİMİ £MAN£T £TTİM SANA İHAN£T £TME  SAKIN BANA¸.•´´¯)¸.•
(¯♥♥♥'¯)-Özlüyorum  CANIM SENİ..!
(¯♥♥♥'¯)-Dokunamasamda, Dokunduğum Zamanda Doyamıyorum.
 (¯♥♥♥'¯)-Yüzünü görmesemde,elini  tutamasamda,
(¯♥♥♥'¯)-Tuttuğumda  bırakmaya kıyamıyorum.
(¯♥♥♥'¯)- Bırakamaya doyamadığım Ellerini (¯♥♥♥'¯)-Özlüyorum.¸.•´´¯)¸.•¸.•´´¯)¸.•¸.•´´¯)¸.•¸.•´´¯)¸.•¸.•´´¯)¸.•
(¯♥♥♥'¯)-Hergün Daha Fazla İstiyorum Senin benim  Yanımda olmanı,
(¯♥♥♥'¯)-Duygularımda Dolaşmanı istiyorum duygularınla
 (¯♥♥♥'¯)-İstiyorum.,Anlatamıyorum Çoğu Zaman, Susmak geliyor içimden,
(¯♥♥♥'¯)-Uzaklık Canımı acıtıyor,
 (¯♥♥♥'¯)-Yakıyor yüreğimi , Korkuyorum sensiz olmakdan..!
(¯♥♥♥'¯)-Gerçek miyiz biz Diye Soruyorum bazen  Kendi kendime?
(¯♥♥♥'¯)-Eğer bu yaşadıklarım Rüyaysa Uyanmak İstemiyorum
(¯♥♥♥'¯)-Gerçekse hep benimle ol canım ,canımın içi..: ¸.•´´¯)¸.•
(¯♥♥♥'¯)-Ölümün Geldiği güne , Ömrümün Bittiği Yerde kadar seni Bekliyorum..!!¸.•´´¯)¸

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder