23 Ekim 2012 Salı

ANLAMAZDIN

Sevilirken sevmeyi anlamazdın,
Ben ağlarken sen gülerdin,
Fallarda çıkan ayrılıklara inanmazdın,
Kader der geçerdin.


Anlamazdın anlamazdın benim halimden,
Seni sevdiğimi anlamazdın,

Hani sen sevip sevip ayrılmazdın?
Dilerim ki ben sana sevgilim.

Benle mutlu olamadın,
Benden sonra da mutlu olma,
Bensiz bir hiç gibi yaşa,
Hayat gülmesin sana.

Ben senle mutlu olamam ki,
Yalan dolan sözlerine kanamam ki,
Bensiz  hayat gülmesin sana,
Günahlarımı da al git yanına.

Ağlayan biri var arkanda.

Kalbim sensiz,
Bomboş kaldı sanmayasın,
Acılar biter zamanla.

Aşka tövbe edemem ki ,
Sevip ayrılan tek ben değilim ki,
Görürsün seveceğim yeniden,
Aşık olup yaşayacağım ben.


Anlamazdın anlamazdın sen,
Sevgiye, aşka inanmazdın.
Hani sen sevdasız olamazsın?
Dala dala konan arı mıydın?

Dilerim ki mesut olma sevgilim,
Ben olmasam bile hayat gülmesin sana,
Günahlarımı al git yanına,
Hayat dar gelsin sana .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder