23 Ekim 2012 Salı

BENİ UNUTMA

Kalbinde yuva yapmış,
Kimsesiz bir kırlangıcım,
Yapayalnız kaldım gurbet elde,
Senin kapına sığındım,
Sen  beni bırakma ele.

Bak tek sen varsın,
Gönlüme dolan birtek sen varsın,
Aklımı başımdan alan.
Koşa koşa geldim kapına,
Al yar beni kalbinde sakla.

Karşıma çıkıp geldin,
Gece gündüz beni sevdin,
Açdın kapını,yer verdin,
Dünya çok zalim acımasız,
Beni uçurma .gönül pencerenden.

Beni sen sev kolla ,
Zalim olan dünyadan,
Hayatım senin,herşeyim senin,
Beni koru yaban ellerden,
Beni sar gönülden  ve içden.

Avuçlarımda sevdanın bitmez çilesi,
Avuçlarımdagönül yangısı,
Sevdalı bakışınla karlar erir,
Yüreğimde geçilmeyen dağlar geçilir,
Bütün ömür sana  feda edilir.

Senin uğruna ne savaşlar verilir,
Sevdalı gülüşün yüreğimde  büyüsün,
Engin dağlar,hırçın esen rüzgarlar,

Aşılmaz çöller,Fırtınalı denizler,
Senin sevdanla durulsun.


Bütün ömürümü yoluna versem,
Senin uğruna dağlar delsem,
Senin için çöller gezsem,
Senin için güller dersem,
Yine de birşey yapamam.


Yüreğime gözlerin yeter.
Ellerini tutmaya ellerim yeter,
Gül yüzünde güller biter,
Eller ayırmasın yollar kapanmasın,
Sol yanımda oluşun yeter.

Dolanırım  yalan dünyada  tek başıma,
Yarim sen beni ,beni unutma,
Sevdalı bakışın yaksın  yüreğimi,
Bütün ömürüm kurban olsun sana,
Sevdalı bakışın yüreğime yeter.
Bütün ömür feda edilir senin uğruna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder