22 Ekim 2012 Pazartesi

KOMŞU OĞLU

Bana bir gün gülsen olmaz mı komşu oğlu?
Komşu oğlu kalbimin tek sahibi.
Hiç karşılık vermezsin neden?
Komşu oğlu sen kime sevdalısın?

Gönlün senin ,kalbin senin kimde?
Söylesene komşu oğlu söylesene.
Perdelerin arkasından bakıp kaçarsın.
Beni yalan sevdalara salarsın.

Perdenin arasından bakıp kaçma,
Seviyorsan sen de beni açıkla,
Bu gözler seni gördü sevdi,
Bana başkasını aratma.

Bana birkez gülsen neolu o güzel yüzünle,
Komşu oğlu,annenden mi korkarsın?
Hiç karşılık vermezsin sebebi ne ola ki?
Gönlümü aldın sen benim,
Kalbimi çaldı  senin benim.


Günüm güzel geçmez seni görmesem,
Bana el sallar mısın komşu oğlu?
Gözlerim ayrılmaz pencereden,
Gelişin verir bana heyecan.

Gözlerinin karadır kara,
Bak kalbimin yarasına ,
Dertlerimi unuttursana,
Sen de beni bırakma komşu oğlu.


Bir beyaz giyersin bir al,
Sende değişik huylar var,
Aşkıma gülme  komşu oğlu,
Benle oynama komşu oğlu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder