22 Ekim 2012 Pazartesi

KALK

Daha çok küçücüksün sen,
Yeni bir hayat bekler önünde,
Kendini bil,kendini sev,
Yürüdüğün yolda yorulma,
Seninle gelenlere gocunma,
Yeni doğmuş bir yıldız gibi,
Parlaksın.
Yeni açmış bir gül gibi,
Goncasın.
Bir ömür var karşında,
Yaşarsın istediğin gibi
Bazen sıkılsansa bıkma,
Bazen bunalsan da hayattan,
Ağlayıp kendini üzme,
Biliyorum sen böyle olacaksın,
Yeter ki iste sımsıkı sarıl hayata.
Sakın korkma yaşamakdan,
Farkındayım ben senin.
Kal kal kal bu gece de kal.
Gitme ne olur hep yanımda kal,
Kal kal kal benim için kal.
Hep hayata umutla bak.
Kal benimle kal ,
Tut elimi tut sımsıkı tut,
Duy sesimi ,soluğumu duy.
Belki zor olacak bensiz yaşaman,
Alışacaksın bensizliğe,
İçini yakacak olsa da ayrılık,
Düşsen bile yeniden kalkacaksın.
Kalk hayata sarıl,
Yeniden sev sevil,
Arada bir an eski sevgilini,
Hatırla ,selam söyle,
Kal böyle kal sarıl hayata.
Birgün herşey değişecek,
Anlamak zor gelir ,anlamak istemezsin,
 Yaşam denen gerçeği,
Birgün yaşantın değişir,
Yenilme zor gelse de hayat,
Benim hayallerim vardı,
Diye bırakma kendini,
Benim bitmeyen umutlarım vardı,
Diye umutsuzluğa kapılma,
Ama bazen yanlız kalsanda dünyada,
Yaşamayı unutma,
Dar gelsede  sokaklar,
Bazen sıkılsan da ,
Bazan usansan da ,
Boş verme yaşamaya.
Bazen bunalsan da hayattan,
Biliyorum sen böyle değilsin,
Yeter ki iste sakın bıkma yaşamakdan,
Farkındayım alışamazsın bensizliğe,
Kal kal kal kal kal kal
Hep benimle kal
Kal kal kal
Hep tutun, hayatta kal
Tut seni sevenlerin ellerini,
Duy sesimi,kulak ver bana,
Belki zor olacak bensizliğe alışmak,
İçini yakacak korkacaksın bensizlikden,
Kalk yeniden sarıl hayata ve tutun,
Sana ele verenlere tutun,
Kalk …..
Ne kadar zor gelsede kalkmak,
Ağlamak gelsede içinden
En karanlık gece bile aydınlanır,
Sakın korkma doğan güneşden,
Sakın korkma yaşamakdan
Kalk…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder