23 Ekim 2012 Salı

KALP AĞRISI

Eyvah başladı yüreğimde kalp ağrısı,
Yine o sızı,ayrılık acısı,
Birde içimde bitmeyen sancı,
Eylül bitti,yaza veda ederken,
Gözyaşım yağmura karışdı.

Gittim defalarca gezdiğimiz yerlere,
Bi tek yokluğun var gözlerimde,
Geçer üzerimden kötü geceler,
Bir ağlar,bir gülerim kendi halime,
Soğuk sabahlar,soğuk geceler.

Pişman gecelerimin sabahları sensin,
Kurudu,gözlerim döküldü  inciler,
Ciğerim yerinden sökülür,
Acıtır yüreğimi ,öpülür sevdalar,
Tuttu şu kalbimi sen tut.

Yine tutar, bu kalp ağrısı neden,
Yok mu çaresi bilmem ben,
Maalesef tek çaresi sensin yüreğimin,
Hiç bir çaresi yok mu sensizliğin.
Günü gelmeden geçer mi günler.

Hani seveceksin ,sen beni?
Bir tanesi sevdamın güzeli,
Şimdi kayıp bir sevdamın gülü,
Solmuş gecelerimin aydınlık sabahı,
Gel gece gözlüm gel.


Düştüm ben sevdanın yoluna, 
Elim kolum tutmuyor,
Sen yarim olmayınca,
Gündüzlerim gece oluyor,
Sen yanımda durmayınca.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder