31 Ekim 2012 Çarşamba

AŞK YAKAR

Uzak olma,sen bana uzak olma,
Aşk ateşi yakar aldanma,
Seni bensiz düşünemiyorum,
Aşkıma merhem olamıyorum.

Bir gün bırakıp gidersin yaban ele ,
Ellerim sensiz kalır mı söyle,söyle,
Pır pır ediyor yüreğim ,seni görünce,
Bunların hepsi aşk mı yoksa bilmece?

Korkuyorum seni sevmekten,
Yanıyorum senin alevinden,
Yanımda olsan da özlüyorum,
Bir an bile çıkmıyorsun aklımdan.

Her bir biten aşk gibi şüphe yakıyor,
Yüreğimi ya beni bırakıp giderse,
Ya  aldanırsam,çocukka hayalle,
Yalansa bütün yaşadıklarımız,
Ah bir inansam sana ve aşkına,
Ah bir güvensem sana ve sevdana,
Kötü olan ne varsa silsem düşlerimden.
 
Bunların hepsi aşk mı yoksa kara sevda mı?
Düşünmesem ben bu aşkın sevdanın sonunu,
Her an yanımda olsan, yada düşlerimde,
Bir an yanımda olsan,bana sarılsan,
Her şüpheyi unutsam,sana tutulsam,
Sevdan da adında gerçek olsam,
Ah bir inansam beni sevdiğine,
Ah bir güvensem beni özlediğine,
Son bulsa kötü giden ne varsa hayatımızda,
Bunların hepsi aşk için,sevda için.

Korkmasam seni sevmekten ,
Korkmasam seni kaybetmekden,
Düşünmesem sonunu aşkın,
Bu günü yaşasam seninle,
Her anımda yanımda olsan, 
Hiç kaçmasan yanımda kalsan,
Söyle,söyle  bu olabilir mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder