2 Ekim 2012 Salı

BEN DE BİR ÇOCUĞUM

Ben de bir çocuğum, BÜYÜKLERİM,
Sizin çocuklarınız gibi,
Belki ailem ödü,belki bakamadığın,
Vermişler beni yurda.
Şefkatle öpülmek, sevilmek benim de hakkım.
Ellerimde tutup sevsin beni  büyükler.
Ne zaman Annesinin yanında bir çocuk görsem,
İçim kederle dolup gözlerim ağlar,
Kader beni aldı anne ve babamdan,
Elimden ağlamakdan başka ne gelir?
Ben de bir çocuğum,tüm çocuklar gibi, 
Neşeyle koşup oynamak hakkım değil mi?
Bir sevgi denizinde kaybolmak isterim,
O sevgiyi yüreğimde hissetmek,.
Ninni,masal ve türkülerde uyumak,
Bayramlar da büyüklerin ellerinden öpmek,
Her çocuk gibi benim de hakkım değil mi?
Neden böyle perişan ve üzgün günlerim?
Sıcak bir yuva da vardır huzur ve mutluluk,
Ne olur, beni de görün, ne olur beni de sevin?
Sizden ricam kimsesiz çocukları unutmayın büyüklerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder