23 Ekim 2012 Salı

DEĞMESİN ELLERİMİZ

Ah ne zormuş ,
Aşk bitsin demek,
Hala severken seni,
Bırakıp gitmek.

Ellerini tutamamak,
Dudaklarını öpmemek,
Bir yabancı gibi bakmak,

Bilesin zor ayrılık
Sevmek zor,
Aşk acısı zor,
Çekmek daha zor.

İyi değilsin sende,
Aşkımızı bitirmeye,
Beni sana unutturmaya
Bir kıvılcım yetti.

Koşup geri dönemeyiz,
Değmesin ellerimiz,
Buluşamaz bu gözler,
Yine erir gider,sevdalar.

Unutulur verilen yeminler,
Unutulur verilen sözler,

Biz hiç başaramadık,
Ne sevmeyi ne de sevilmeyi.

Aşk kokan gönüller,
Ayrılmasın eller,
Sevgisiz kalan bizler,
Biz yapamadık sevmeyi.

Sevme beni,terk et beni,
Aşk dolu mısraları unut,
Karşısımda direnme de,
İşte bir kez daha bırak git.

Durup karşımda ağlama,
Belki de son defa baksana,
Soruyorum ,ben sana
Bitmeden bitti mi hikayemiz?

Değmesin ellerimiz,
Değmesin gönüllerimiz,
Görmesin gözlerimiz,
Bitiyorken hikayemiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder