24 Aralık 2012 Pazartesi

AĞLIYORUM

Söyle yar  bana sen,
Nasıl kıydın söyle aşkımıza,
Bu kadar zor muydu?
Beni delice sevmen.

Sen beni nasıl kırdın?
Hiç bana acımadan,
Bu kadar zor muydu?
Seni seviyorum demen.

İki kelime ile gönlümü alsan olmaz mıydı?
Gözümden akan yaşımı silsen olmaz mıydı?
Çok geç anlamışım,beni sevemeyeceğini,
Neden beni kandırdın ki?

Kendimi yollara salmışım,
Dilimde yalvarışım sana boşmuş,
Meğerse benim için yasakmışsın,
Bilmeden kendimi sana adamışım.

Bir köşeye çekilmiş ağlıyorum,
Gündüzlerim olmuş gece,
Nasıl oldu bilinmez bu hece hece,
Nasıl bu hale gelmişiz inanmıyorum.

Döndü aşk bir bilmeceye,
Bir köşeye çekilmiş ağlıyrum,
Gündüzlerim olmuş gece,
Binbir dert ve çekiyorum çile.

Nasıl bir aşk ve sevda imiş,
İkimizin yaşadığıduygu  anlamıyorum,
Aşk çözülmez bir bilmece imiş,
Sen görmeden gözümden akar ,yaşlarım.

Kendimi sana vermişim düşünmeden,
Sen bana acımadın sevmedin neden?
Bu kadar zor muydu beni sevmen,
Madem sevmeyecekdin neden ümit verdin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder