31 Aralık 2012 Pazartesi

SENDEN BAŞKA

Ne beni sevdiğini,nede sevmediğini,
Ne kalbimi yaktığını , ne de güvendiğimi,
Sende kalmadı benim sevdam,
Damla damla dökülüp gitti hayatımdan ,
Görmedin bana neler neler ettiğini ,
Geriye dönüp baktığımda aşkın bittiğini ,
Anladı yaralı yüreğim,Ah yaralı yüreğim...


Sözlerinle nefesinle herşeyinle
Benim olmadın,sen hiçbir zaman,
Anlamadın, seni ne çok sevdiğimi ,
Bilmedim benim sevgimin kıymetini.

Aşklar da yorulur.unutma sevdiğim,
Her sevdanın başı olduğu gibi,
Birde sonu var sakın unutma,
Böyle yaşamak çok gerçekden,
Senden başka  dalım yok benim.

Sözlerinle, nefesinle ,herşeyinle
Anla,sev sen beni sen sev beni,
Seni ne çok sevdiğimi unutma sen,
Gülen gözlerinle bak ,yak beni...

Aşklar da yorulur,bir zaman,
Her sevdanın sonu yaşanır ,
Böyle yaşamak çok zor aman,
Senden başka kimsem yok benim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder