29 Aralık 2012 Cumartesi

DEĞER

Güzel bir rüya görür gibi,
Sevdim seni..

Bulutlara uçtum senin sevginle,
Bir alev gibi sardı sevdan beni,
Sevginle yaşadığımı anladım,
Yağmur olup gökyüzüne yağdım,
Damla damla sevda çiçekleri açdım,
Bir buse versen o güzel dudaklarından,
Öpsem öpsem doymasam sevdalarına.
Bir nehir gibi aksam,çağlasam,
Sevdanın yollarında...


Değer sana,
Değer sevda çekmeye,
Değer aşk için yanmaya,
Değer bir tanem seni sevmeye,
Bir rüya değil gerçek olan,
Yaşadığımız en güzel sevdamız,
Ömür boyu sürsün senle...


Değer aşka
Değer sevdaya,
Değer bir tanem ,
Aşk  herşeye...
Bu yaşanacak sevdamız...

Ne hayal olsun,
Ne de inanamadığımız gerçek..
Engel kim olacak ikimize?
Kanat takar uçarız aşka ve sevdaya,
Benim adım aşk çiçeği...

Buda yeni bir  aşk  ,
Bu da yeni bir sevda,
Bence değer aşka ve sevdaya,
Değer senle yaşamaya,
Ne yaşarsak yaşayalım ikimiz,
Kimi aşklar ömür boyu sürer,
Kimisi beş dakika,
Kimi yaşar üç beş sene,
Kimine bir gece dayanmaz,
Kimisini de yıllar boyu bekletir,
Kimisi aşkı uğruna dünyaları verir,
Kimin umurunda olmaz,
Bir daha beklersin sevdiğini,
Beni affet der,unutursun geçmişi,
Hangimiz aşkdan yana şanslıyız?
Hangimiz aşka susamışız?
Can da verilir,ruhun da gerçek sevene.

Nerdesin ey gerçek sevgili yar,
Uğruna herşeyden vazgeçerim,
Gerçek sevgiyi bulduğumda,

Değer bir tanem,
Değer senle yaşamaya,
Değer söyle aşka ve sevdaya,
Bir rüya,değilsin ,gerçek sensin,
Ömür boyu yaşarım senle, 
Değer ömrüm senle kanatlanıp uçmağa,.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder