27 Aralık 2012 Perşembe

ZAYIFLAMAK İÇİN

Arkadaşlar şimdi vereceğim tarif anormal faydalı, herkesin içmesi gerekiyor ki özellikle kilo, karaciğer, kolesterol ve mide rahatsızlığı olanlar...

1su bardağı ılık su,
2çorba kaşığı bal,
1çay kaşığı elma sirkesi,
1çorba kaşığı limon

yaklaşık 15-30dk civarı dinlendiriyorsunuz ve sabah kahvaltıdan önce yudum yudum - yavaş yavaş içiyorsunuz.

Yağları yakıyor, karaciğeri düzenliyor, hazmı kolaylaştırıyor, metabolizmayı hızlandırıyor, bağırsakları temizliyor, kolesterolü düşürüyor, bağışıklığı güçlendiriyor, enerji veriyor, vs......

Ben 2hafta boyunca sabahları içtim, sık sık ve az öğünlerle yemeği geçiştirdim(sofraya acıkmadan oturmadım-doymadan kalktım), bol bol sıvı tükettim("10 numara zayıflama çayı" diye bi çay içtim) ve tam 7kilo verdim! bilginize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder