29 Mart 2013 Cuma

AH ÇOCUK



Ah!Vah çocuk!...

Vakitsiz açan ,
Bir badem ağacı gibi,
Senin yüreğin ...

Beyaz kardelenler ,
Sarı papatyalar ,
Pembe güller,
Bükmüş boyunlarını ,
İp ince boyundan,
Güneşe bakıyorlar ,
Yanacaklarını bile bile neden?

Her iç çekişte ,
Her haykırışda,
Dünyanın bütün çiçekleri ,
Solmakda,
bütün kuşlar,
Havalanmakda neden?

Umudun evi yok ,
Sevincin adresi kayıp,
Ah ?neylersin ,
Ne yaparsın çocuk ?

Ah!Vah çocuk ,
Vereceksen ,
Rüzgarlara ver sesini ,
Tomurcukları kucakla,
Baharı muştula,
Umut ver, yarınlara ...

Benim umut yıldızım kayıp,
Yıllarım yitik,
Kalbim yorgun,
Ne dertler,kederler yaşadım,
Şu fani dünyada,
İnce sızı yoksullukları örter mi?
İnce sızı dostluklar kurar mı?

Mümkünü yok, artık,
Dönemem ben,
Gittiğim yerlerden,
Soluk yüzünü hatırlayacağım,
Ve seni her düşündüğümde ben,
Yaşadım her güne ağlayacağım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder