29 Mart 2013 Cuma

NEDEN

Yolda el ele iki giden sevgili görsem ,
Birden bire sen aklıma geliyorsun ,
Bir şarkı duysam ,
Sensizlik hüznü çöküyor üzerime,
Aklıma yaşadıklarımız, yaşayamadıklarımız,
Mazimiz geliyor ,
Ve yaşadıklarımızı unutmayıp hatırlamak,
İçimdeki yarayı açıtıyor,
Seni gördüğüm anlar,
Ve  bana verdiğin sözler,
Ve tutamadığın yeminler ,
Aklıma geliyor...
Ve bu sözleri kolayca unutup,
Beni çaresiz bıraktığın günler, geliyor,
O an içimde onulmaz fırtınalar kopuyor,
Yüreğimdeki acı büyüyor,
Tekrar tekrar kalbim ağrıyor,
İçimdeki yangın sönmüyor ,alevleniyor,
Saksıda susuz kalmış boynu bükük bir çiçek gibi,
Sana hasretim,
Güzel bir günde,
Güzel bir sözde,
Gezdiğim yerlerde,
Yastığa başımı koyduğumda ,
İçim yandığında,
Aklım karıştığında,
Gözümü yumduğumda,
Sen geliyorsun,aklıma ,
Hep aklımdasın
Canımda,kanımda, hep yanımdasın ,
Ama bunlar bana yetmiyor bir tanem,
Neden yanımda yoksun?
Neden benimle değilsin ?
Neden günlere,aylara, yıllara baktığımda,
Takvimleri yaprak yaprak koparttığımda nerdesin?
Geçen günleri görünce sabrım taşıyor,
İçimde fırtınalar kopuyor,
İçimde yeni yeni  yaralar açılıyor ,
Sensizliğe dayanmak neden bu kadar zor?
Neden unutamıyorum seni,ben ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder